خبر جدید

آموزش های بازی سازی شروع شدند!!بزودی شما هم می توانید بازی های خود را بسازید.
من هم بازی های خودم را برای شما می گذارم تا لذت ببرید

همه چی پیدا می شه

ツ همه چی پیدا میشه ツ
دانلود آهنگ،بازی آنلاین،مطالب علمی،عکس های جالب و زیبا،قالب های جدید،کلیپ،بازی آنلاین و...
تبلیغات

سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی پیدا می شه و آدرس http://www.hamechipeydamishe.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سیستم کسب درآمد پاپ آپ تولز


تندرو ترین قطار های مسافربری دنیا، در فرانسه و ژاپن حرکت می کنند. هر دو کشور ریل های سریع السیر جدید را بدون هیچ پیچ تندی ساختند. بر روی این خطوط آهن، قطار های برقی با 20 واگن، گاه با سرعتی تا حدود 300 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند. در سال 1990، قطار های منحصر به فرد  TGV در مسیر آتلانتیک نزدیک "وندوم" در فرانسه، به سرعت بی سابقه 515 کیلومتر در ساعت دست یافت.

 

گلوله ژاپنی

یک قطار سریع السیر که "شیکانسن" نامیده می شود، در ژاپن حرکت می کند. این قطار به دلیل سرعت زیادی که دارد، به "گلوله" نیز معروف است. اولین قطار گلوله در سال 1964، مسافت بین توکیو و ازاکا را با سرعتی بیش از 160 کیلومتر در ساعت طی کرد. هم اکنون قطار های 16 واگنی با سرعتی بیش از 268 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند.

 

قطار TGV فرانسه

قطار TGV برای اولین بار حرکتش را در مسیر پاریس - لیون در سال 1982 آغاز کرد. زمان سفر از 3 ساعت به 2 ساعت کاهش یافته بود. خطوط آهن جدید از آن به بعد در مسیر پاریس به تورس، لیل و اویگنون ساخته شد.

 

پرنده آمریکایی

قطار های برقی جدید از سال 1999 به گونه ای طراحی شدند که مسیر بین نیویورک، واشنگتن و بوستون را با سرعتی افزون بر 225 کیلومتر در ساعت طی کنند. زمان سفر با این قطار ها به اندازه مسافرت با هواپیما در همین مسیر است!

 

ICE آلمانی

این قطار بین شهری، با سرعتی بیش از 200  کیلومتر در ساعت حرکت می کند که یکی از آنها در سال 1988 رکورد 400 کیلومتر در ساعت را به جا گذاشته است؛ اما سرعت عادی در خطوط قدیمی تر با پیچ های زیاد، خیلی کمتر است.

 

قطار های سریع السیر ایتالیایی

شرکت راه آهن کشور ایتالیا قطار هایی با قابلیت انحنا یافتن در پیچ ها ساخت که "پندولینو" نامیده می شد. این قطار ها با سرعتی حدود 250 کیلومتر در ساعت بر روی ریل های معمولی حرکت می کردند.


ツ باز هم به وبلاگ ما سر بزنید تا ما دوباره نظرات شما را ببینیم ツ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, l 3:13 بعد از ظهر l فرزاد حیات بخش

درباره وب

به سایت تفریحی و سرگرمی همه چی پیدا می شه خوش آمدید در اینجا همه چی پیدا می شه برای آگاهی از اخبار ما در خبرنامه عضو شوید حتما نظر بدید ممنون
تبلیغات

موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)




آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 846
بازدید کل : 33416
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


بلاگ رنک ما:






آپلود نامحدود عکس و فایل


تماس با ما
چاپ این صفحه